Yahoo isi vinde operatiunile catre Verizon

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

1 Response

  1. Sorin says:

    Goagăl e şmecher, se adaptează bine la cerinţele pieţii, chiar dacă la unele capitole e cam prăfuit şi anacronic. Yahoo s-o îmbătat de succesul iniţial, iar de atunci se ţine numai cu nasul pe sus, fiind cît se poate de clar că la un moment dat or să şi-o ia în freză.
    Cît priveşte numele de Oath, bag sama că trebuie să mai treacă ceva vreme ca să devină (re)cunoscut, şi asta numai dacă vine şi cu ceva oferte imbatabile de servicii, altfel va fi folosit numai de un procent exclusivist de cunoscători. Adică se mai schimbă cîte ceva pe ici pe colo, în punctele esenţiale, în rest e aceeaşi Mărie…
    Acum Yahoo are o altă interfaţă, cu mult mai cretină, mai obositoare şi deloc intuitivă, de parcă şi-o face intenţionat să atragă injurii şi clienţii să migreze pe alte conturi de mail. Singura chestie ce mi se pare interesantă, este spaţiul de stocare de 1 TB pentru emailuri, care spaţiu este absolut aberant de mare şi de inutil atît timp cît ataşamentele pot avea maxim 20 MB, nefiind disponibil vreun spaţiu de stocare în cloud. La faza asta, Google Drive cu al său spaţiu de stocare gratuit de 15 GB şi mai ales serviciul Google Photos cu stocare nelimitată a fotografiilor (de maxim 16 MPx) şi a filmelor (cu rezoluţie maximă Full HD) este greu de depăşit.
    Lecţia oferită de Yahoo este una ca şi învăţătură de minte de a nu te culca pe lauri: într-o lume atît de dinamică cum este domeniul IT, este uşor să ajungi sus, şi cu mult mai uşor este de căzut. Iar cu cît urci mai sus, cu atît căderea e mai dureroasă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *