Au trecut atat kilometrii cat si anii si a venit vremea pentru Laguna ca sa ii fac un nou schimb de ulei si filtre, plus cureua de distributie si accesorii. Intr’un final dupa ceva cautari, am reusit sa gasesc si un nou mecanic cu care am inceput o colaborare, dupa ce ramasesem fara. Una peste alta, desi e nitel cam scump la manopera, omul pare priceput dupa 25 de ani de mecanic sef la Renault, a deschis un mic service de nisa specializat Renault, foarte bine dotat.
De lucrat, a lucrat curat si ingrijit, dupa vreo trei ore si vreo doua cafele, masina iesind din service, beneficiind si de o verificare de rutina din care a reiesit ca totul in rest este in buna regula.
Si cam asta ar fi ce era de notat in jurnalul de bord dedicat.
Si prin Bucuresti tot asa se rezolva lucrurile. Service-uri specializate pe marci, in afara retelei de Dealeri. Evident ca nu sunt acoperite toate, dar ajungem si acolo. Usor, usor intram si noi in normalitate.
Nu stiu daca asta e vreo normalitate, ca daca lipsa mecanicilor seriosi care vor sa lucreze si cand lucreaza aleg mai mult lucrarile mici pentru care pretind preturi premium, o fi normalitatea aia, eu sincer zic ca „era mai bine inainte!”