The Grand Tour – o poveste despre platforme online vs televiziunea clasica

Acum vreo trei ani, la BBC izbucnea un scandal artificial (dupa datele ulterioare) in urma caruia, de la TOP GEAR, cel mai bun show auto ever, pleca in corpore si cea mai buna echipa pe care au avut’o vreodata. Cei de la BBC au esuat in tentativa de a il resuscita cu o noua echipa ce a reusit dupa cateva episoade niste audiente mai mult decat jalnice, in vremea in care peste ocean la Amazon Prime debuta The Grand Tour cu echipa plecata de la BBC, ce a avut un succes fulminant. Dupa doua sezoane bune, potrivit The Daily Mail lucrurile au inceput se pare ca sa scartaie si cel de al treilea sezon la care se filmeaza acum pare a fi si ultimul, din informatiile aparute prin presa de vina ar fi penetrarea precare a pietei datorate platformei online ce nu are atat de multa priza ca si televiziunea clasica, lucru ce probabil ca nu a prea fost pe gustul producatorilor de automobile fara de care un asemenea show nu si’ar avea rostul.

Asadar, daca pana la urma acest show va fi retras in ciuda succesului de care nu ducea lipsa, ar fi o dovada ca desi platformele online au un cuvant tot mai greu de spus in lumea entertainment’ului, iar hipsteri consumatori de net sunt de parere ca vremea televiziuni clasice a trecut, adevarul este ca sunt inca departe de a putea atrage ca profitabile asemenea show’uri cu greutate, ramand cel putin in viitorul apropiat doar dedicate unei nise din piata de divertisment.

4 comentarii la „The Grand Tour – o poveste despre platforme online vs televiziunea clasica”

  1. Deocamdată nu se poate pune problema ca online-ul să înlocuiască mass-media „tradițională”. Mai sunt multe de învățat despre cum să atragi fix publicul țintă prin intermediul internetului.
    Este cam aceeași diferență dintre a împușca o pasăre cu alice sau de încerca să o dobori cu un pistol Carpați, chiar dacă glonțul pistolului ar avea mai multă forță să o doboare, pentru a reuși ar trebui să o mai și nimerești!

    Mass-media tradițională are avantajul puștii cu alice: trage la grămadă și are destulă forță de penetrare, pe când internetul stă mai bine la forța de penetrare, dar are nevoie de un bun țintaș!

    Cei mai mulți consumatori de online nu au vârsta necesară pentru a genera vânzări, de aici apar multe dezamăgiri din partea celor ce investesc în publicitatea online.

    Răspunde
  2. Vad ca te ocupi de promovarea online … am lasat link’ul acolo. hi Exemplul tau cu cele doua tipuri de arme e bun. Dar te’as contrazice la ultima parte a cometariului! Nu depinde doar de varsta … nu este un reper asta pentru ca eu stiu oameni in varsta care au trecut pe comenzi online din comoditate si tineri care nu fac asta! In concluzie … e vorba pana la urma de obisnuinta consumatorilor si preferintele lor, lucru ce ti’l spun din aia 27 de ani de activitate in vanzari directe, in care am invatat de toate.
    In rest, strict referitor la show’uri televizate, eu am pierdut multe dintre ele cand doar s’au mutat prin alte parti, ca sa nu zic de online. Motivul a fost ca se crease o oarecare rutina ce s’a rupt cand au plecat de unde erau prin alte parti. E ceva ce are fiecare dintre noi sau isi creaza pentru a asocia si alte activitati cu asta. Cand se rupe echilibrul, sansele sunt mici ca multi sa se adapteze usor, de unde si esecul altor productii de gen.

    Răspunde
  3. Cred că nu m-am făcut înțeles: mă refeream la faptul că foarte mulți utilizatori de online nici măcar nu sunt majori, deci nu au puterea de a decide ce trebuie cumpărat și ce nu în anumite nișe. Dacă vorbim de jucării, jocuri, articole vestimentare sau dulciuri, cei mici au pârghiile necesare de a decide o achiziție, dar în privința electrocasnicelor, autoturismelor, locuințelor … e altă poveste.

    P.S. Tks pentru gestul cu link-ul!

    Răspunde
  4. Ei bine, uite ii stiu eu pe unii care sustin ca netul, online’ul si mai ales vlogul e za gad in vremea in care clasicul e deja inutil si inelocvent! laugh Multam de opinia conform careia … smile

    P.S. Sa iti fie cu folos si esti oricand bine venit pe aici! smile

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura