La RDS platesi taxa de interventie daca vrei sa beneficiezi de un serviciu platit

La mizeria aia de gpon pe care il am de la RDS, a inceput sa ii pice conexiunile wireless cand il apuca, mai ales daca am mai mult de un device conectat. Am pus mana pe telefon si i’am sunat pe baieti, solicitand sa imi fie schimbata mizeria aia a lor, dupa ce am trecut prin calvarul testelor de viteza si alte balarii standard pe care le’am oprit cumva explicandu’le ca lucrez in domeniu si stiu ce dracului vorbesc, mi’au trantit’o pe aia scurta:

„Eh, pentru mai mult trebuie sa platiti o taxa de intervenite!”

Cateva secunde am zis ca glumeste, dar nu glumea. Cica pentru ca baietii lor sa iti vina acasa si sa verifice/rezolve problema, trebuie sa platesti o taxa de interventie de parca e vina mea ca li s’a bulit mizeria si trebuie schimbata.

Bai, nu e mult, e 10 lei, dar e problema de principiu aici! Imi oferi un serviciu, nu este functional, rezolva problema daca tot iti platesc o gasca de bani/luna in care teoretic problemele astea care tin exclusiv de tine, ca furnizor de serviciu, trebuie rezolvate ca eu sa pot sa ma folosesc de serviciul ala la care sunt abonat si la care iti platesc luna de luna fara intarzieri.

Nu stiu daca mai e nevoie sa imi exprim sila cu privire la „serviciile” RDS. Dincolo sunt abonat la UPC unde am avut mereu parte de respect si servicii premium, amu de cand is preluati de Vodafone, nu stiu cum o mai fi.

Jenant, bai! Stiu ca va doare unde nu bate soarele, ca #monopol, dar jenant rau …

UPDATE: A venit baiatul de la tehnic, alergat, obosit, transpirat ca vai de mama lui si cu masca pe mufa. I’am explicat pe scurt ca sunt din domeniu si care e problema si mi’a zis ca tot ce poate sa faca este un test de viteza, daca ala e ok, RSD considera problema e rezolvata! rofl L’am lasat sa isi faca omul treaba, a dat un test de ala de la ei de pe site ca asa e procedura si cam terminase tot ce putea sa faca. L’am intrebat de ce nu merge al doilea port de la rahatul ala de gpon unde aveam de gand sa imi conectez un router al meu, pai nu merge ca e dezactivat. A incercat saracu sa il activeze, a vorbit cu X oameni, rezultatul a fost unul deosebit: nu se poate, pentru mai mult, taxa de 5 lei/luna pentru o mizerie de router de al lor. Intr’un final, l’a schimbat cu un altul cu doua porturi LAN active ca sa pot sa fac brige cu un router de al meu, dupa ce incepusera sa ii apara droopurile si lui pe laptop, omul a avut toata bunavointa, tot respectul pentru el in schimb in ce priveste compania, maxim de sictir! As trece ieri la un alt furnizor, insa au monopol in zona, de unde si bataia de joc.

rds sucks

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura