CARGUS – servicii jenante

Motto: „Iti livram pachetul a doua zi chiar daca facem turul Romaniei” – Slogan mincinos Cargus

Nu cred ca sunt primul care va spune faptul ca unele dintre cele mai jenante servicii de coletarie sunt ale celor de la CARGUS! In urma cu ceva ani mi’au pierdut un colet foarte valoros ce continea un laptop foarte scump, cu mare greutate si dupa amenintari cu procese si alte alea am reusit sa recuperez dupa 3 luni de zile banii de la ei, pot considera ca am avut atunci noroc.

Trecand peste asta ultima mea patanie cu ei este cu o comanda facuta la EMAG ce continea 2 produse ce teoretic fiind in stoc, trebuiau livrate fara probleme astazi …

Si de aici incepe intreaga epopee …

Verificand AWB’urile … nu am prea inteles mare lucru … si am zis sa mai am ceva rabdare pana vor ajunge cu ele sa ma lamuresc.

Am stat ca prostul pana la ora asta (16) fara sa primesc vreun telefon sau mesaj din partea lor. M’am apucat eu de dat telefoane … la care bineinteles ca nu raspundea nimeni.  Intr’un final, un nene extrem de plictisit si durincurist a facut efortul sa imi raspunda la telefon, am trecut peste greata si i’am cerut detalii despre cele doua AWB’uri. Dupa jumatate de ora de stat la telefon, timp in care el butona ceva pe acolo … imi spune plictisit de sincer ca nu imi poate spune prea multe … mai exact nu stie exact unde sunt coletele … sa sun la EMAG sa verific daca au plecat de la ei, iar numarul de telefon al curierului care face livrarea nu imi poate da pentru ca NU AU ASA CEVA!

Plin de draci am sunat la EMAG … mi’au raspuns rapid si prompt ca de obicei … bineinteles ca fusesera preluate de la ei din depozit … dar putin ratacite de Cargus in sensul ca pe unul din ele „uitasera” sa il ia din depozitul principal din Bucuresti.  Cand mi’a comunicat EMAG raspunsul celor de la Cargus am ramas interzis pe moment, pentru ca dupa aia sa explodez si sa le comunic IN CLAR faptul ca de azi inainte orice colet imi va fi livrat cu CARGUS eu il voi refuza, acceptand doar coletele trimise cu FunCurier, baieti de bun simt cu care NU am avut niciodata batai de cap pana acum si care culmea au si telefoane la care ii poti suna si iti raspund oricand si cat de amabil pot. Mi’au dat un numar de reclamatie prin care am solicitat luarea in considerare a renuntarii contractului cu ei pe zona si am reprogramat livrarea pentru luni, desi eu trebuia sa o fac astazi si bineinteles ca m’am facut de doi bani in fata clientului care norocul meu a fost ca m’a inteles dar mie nu mi’a cazut bine ca era cuvantul meu in joc!

Nu este pentru prima oara cand patesc asa ceva cu nesimtiti astia de la Cargus! Aproape la fiecare livrare pe zona (Valea Jiului) se intampla ceva, iar daca ai norocul sa ajunga a doua zi, oricum ajung foarte foarte tarziu. Nu sunt singurul nemultumit din zona si din cate am vazut nici din tara. Ar fi trebuit sa le trantesc o reclamatie si la ANPC dar imi e sila si nici timp de rahan’uri de astea nu am acum, dar pot sa va rog pe voi cei care aterizati pe aici din greseala sau nu sa ocoliti acest curier si in acelasi timp sa il boicotati pe la EMAG sa ne scapam dracului de mizeriile astea care le dau si lor si noua cu un maxim de durincurism cu mucii in fasole!

9 comentarii la „CARGUS – servicii jenante”

  1. Nu știam că se poate anula trimiterea cu un curier sau altul. De mult aș fi vrut ca eMAG să ofere posibilitatea de alegere a unui curier sau altul, așa cum e la f64.

    Răspunde
  2. Nu ai nici acum dar eu sunt un om de treaba pana ma supar si le’am spus clar si la obiect: tot ce se va trimte cu astia refuz! Daca nu intelegeti solicitarea mea … nu mai comand de la voi. Punct.

    Sa vedem ce au inteles … ca daca nu inteleg am ac si de cojocul lor. laugh

    Răspunde
  3. Erata: nu se mai cheama Cargus, ci Urgent Cargus, ca au fuzionat cu Urgent Curier.
    Personal nu am patit cu ei nimic, dar unul care mi-a trimis prin defunctul tocmai ceva nu a citit instructiunile pentru gratuity cand era gratuity si si-a luat o teapa de teapa, in sensul ca omul spera la 3 bête de la mine si a primit doar 2, restul fiind transport.Dar cum sunt OM nu jigodiei-I-am trimis omului 50 de ron si astfel a iesit jumijuma transportul.

    Răspunde
  4. No pai doua firme de rahan ce puteau sa faca decat sa … fuzioneze! laugh Duca’se pe pustii … nici nu mai conteaza cum se numesc, nu mai vreau sa aud de ei cat oi trai!

    Răspunde
  5. Eu m-am ars cu cei de la Nemo, le-a trebuit aproape doua zile sa livreze pe o distanta de 60km. In doua zile ajungeai si pe jos, cam asta e curieratul rapid de la noi.

    Răspunde
  6. Cand ai cumparat laptopul ai facut plata cu cardul?

    Daca v-ati strange mai multi si ati semna o petitie, ceva, si ati inainta mai departe la eMAG, poate ar intrerupe contractul cu ei. Nu stiu, doar zic.

    Răspunde
  7. Nu folosesc carduri de nici un fel. Plata o fac exclusiv ramburs dupa verificare.

    Eu unul am solicitat lucrul asta si le’a zis destul de clar celor de la EMAG ca voi refuza tot ce imi trimit cu ei. Am de gand sa ma tin de cuvant sau … renunt la EMAG cu Cargusul lor cu tot.

    Stefane aia e nimic, recordul la mine il detin cei de la celebrul DHL care din Bucuresti (IMGB) in Bucuresti (Salajan) au reusit sa imi transporte un plic cu niste documente intr’o saptamana!!

    Răspunde
  8. Comand la emag marketplace un stabilizator de tensiune…miercuri…ma suna omul a-2-ua zi ca a pus coletul…zic ca e ok…ca imi trebuie sambata…si ajunge vineri…si intreb cu cine…pai…cargus…:)))….i-am explicat ca isi pierde timpul…chiar daca as mai accepta ceva vreodata de la cargus (dupa ce am asteptat 1 luna banii ramburs…soferul nu gasea locatia, un depozit de 2000 mp la ditamai soseaua mihai bravu…6 benzi..+.2 de tramvai)…astia nu apar la timp…a zis ca daca apar…ma roaga sa il accept…ok. 10 ZILE…DA…10 ZILE LA RAND aparea p site ca nu ma gaseste si ca a reprogramat livrarea…fara sa ma sune absolut nimeni…fara sa ma caute nimeni (da…acelasi depozit de 2000 mp…d negasit)…dupa 10 zile ma suna soferul…ascuns dupa colt…ca unde sunt ca nu na vede…:)))))))))…i-am multumit pentru promptitudine si i-am zis sa si-l bage in cur…

    Răspunde
  9. Cum ziceam si eu sunt praf/pulbere/tandari … si partea proasta e ca ii trag in jos si pe astia de la Emag. Acum no … ii treaba lor daca isi permit colete refuzate pe motiv ca pana iti aduc ei coletele cu ce ai nevoie preferi sa te duci tu sa iti cumperi din alta parte.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura