Cel mai bun prieten al meu si prima lui masina

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

12 Responses

  1. vasile says:

    Si unde mai pui ca era Oltena pare’mi’se laugh

  2. ice4you® says:

    A, nu … al meu era Oltcit Club de la mama lui, ’89 daca mai tin bine minte. laugh Radem, glumim, da am tras de masina aia vreun doi ani parca, vreme in care in afara de ulei ieftin d’ala mineral romanesc ce il completam mereu ca manca in cantitati egale cu benzina laugh laugh nu i’am reparat nimic. A .. si un set de bujii ca le tot uda iarna … i’am pus d’alea tripolare de la Bosch si au crescut sansele de scanteie de 3x. rofl In rest … fratie, am tinut o afacere cu ea (caram marfa), am umblat si prin tara … si am dat’o mergand la unul care a mai tras de ea vreo 2 ani daca nu mai bine. Nu erau cine stie ce, dar iti faceai treaba cu ele si in mod clar peste Dacia.

  3. Liviu Ursulescu says:

    Cum era zicala: “Nu e piatra ca granitu’/Nici masina ca Oltcit-u’!”?

  4. ice4you® says:

    Corect! laugh Mai umbla un banc in vremea aia:

    “De ce au facut oltenii Oltcitul cu doar doua usi? Ca toti vor sa stea in fata!” laugh

  5. Liviu Ursulescu says:

    Bun, asa mai era si poanta ca Oltcit-ul s-a facut in Oltenia si nu la Suceava, ca sa nu se numeasca Su-Cit… laugh Iar cele 4 viteze ar fi fost: incet, incetisor, pi loc si diloc

  6. ice4you® says:

    Da, da … imi aduc aminte si de asta! laugh good

  7. vasile says:

    Din pacate eu imi aduc aminte de multele Oltcit-uri ce le-am vazut arzand sad

  8. ice4you® says:

    Eu nu stiu prea multe cazuri insa nu m’as mira! Oltcit avea un motor boxer racit cu aer iar pentru a impiedica racirea excesiva a motorului care ducea automat si la un consum mare de benzina, pe timp de iarna se monta in fata lui un ecran de calandru fabricat dintr’o bucata de tabla. Acesta se folosea exclusiv iarna sau cand temperaturile erau sub 0 grade, in rest trebuia indepartat. Un avertisment in sensul asta aveai lipit chiar pe parbriz in partea de sus a soferului. Probabil ca multi uitau de ecranul ala de calandru cea ce ducea la o incalzire excesiva a motorului de unde si riscul de incendiu. Imi aduc aminte ca unul din avantajele mari era ca masina se incalzea foarte repede in interior, chiar si iarna tocmai datorita acestui lucru. In concluzie, problemele probabil erau si datorata neatentiei sau necunostiintei in exploatare. sad

  9. Redoo says:

    Mai sa cred ca Oltcit a fost masina ideala si ne-au vaduvit imperialistii de ea…la mine la tara n-a fost foarte popular….deh, gradinari. Nu prea aveai loc sa bagi ceapa verde si varza in Oltcit, nu ca in Dacia sau L1500. A, nu nu aveam nici asfalt,s-a facut pe vremea lu Base, si ploua mult si se faceau balti. Oltcit+balta=probleme. Sa nu fiu uracios cu masina suprema, exista si ceva misto la masina asta…trageai niste forfecari cu ea de numa numa..

  10. ice4you® says:

    Fratioare, daca nu aveai nevoie de mai mult de doua locuri, alea din fata laugh .. daca rabatai banchetele, bagai in ea de 5x cat intr’o Dacie! Am carat eu cu ea PC’uri si monitoare fratioare in vremea cand erau monitoare cu tub care erau imense pe langa ce sunt azi si unitatile PC la fel! N’am reusit veci sa bag intr’o Dacie cat in aia! Pe de alta parte, eu problema cu balta am rezolvat’o dupa ce am facut un soi de aparatoare empirica la alternator si cu aia am cam rezolvat problema. Din cate am inteles, ulterior au montat asa ceva si pe modelele Oltena de fabrica.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.